مدیرکل بهزیستی گلستان فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

عارف کیانی در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیانی مدیرکل بهزیستی گلستان در پیامی فرارسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشگر مخلص خداست

این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. و هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

بسیج عبارت است از تشکیلاتی که در آن افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم، به یک مجموعه آگاه، متعهد، بصیر و بینا به مسائل کشور و به نیاز ملت، تبدیل می‌شوند. مجموعه‌ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می‌کند؛ در حقیقت همه انسان‌های مؤمن، آگاه، بصیر، عاشق ، متعهد و علاقه‌مند و آگاه به کار، در هر میدانی از میدان‌ها هستند که برای ملت مفید است، جزء بسیج‌اند؛ لذا بسیج یک نام مقدس است.

پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت  به مردم در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله ، و امروز اهتمام جدی در برقراری امنیت مرزی و مقابله با اغتشاشگرانی که مخل آسایش آحاد جامعه هستند را شاهدیم.

هفته بسیج فرصتی مغتنم در گرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقامی است که با خون خویش هنرمندان خوب درگاه الهی شدند و مسیر سرخ شهادت را نورانی نگاه داشتند. بسیجیان معظم و بابصیرت که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌ها آفریدند و امروز در میدان‌ جنگ نرم و دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز شجاعانه حضور دارند و نویدبخش امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران هستند و با اقدامات کارآمد خویش در تحقق اهداف سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» براساس منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواهند شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بابصیرت و جان‌برکف و پیرو مکتب امام حسین (ع) تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه‌آفرین ایران اسلامی خواستارم.

عارف کیانی

مدیرکل بهزیستی استان گلستان

کد خبر 68681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد