برگزاری نشست مشترک مدیرکل پست گیلان با مدیرکل بهزیستی گیلان

صبح روز بیست و نهم آبان ماه، محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان باتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان با سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار و در خصوص اجرای موارد تفاهم نامه و تعاملات دوطرفه و خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این نشست مشترک  در خصوص تعاملات و همکاری متقابل دو دستگاه بمنظور ارائه خدمات و پیشرفت در تسهیل امورات جامعه هدف بهزیستی گفتگو و تبادل نظر شد و موانع انجام کار مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مدیرکل بهزیستی گیلان با تاکید بر تسهیل اجرای امورات پستی جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد: با توجه به موارد ذکر شده در تفاهم نامه فی مابین دو دستگاه انجام امورات پستی باید به راحتی انجام گیرد و مددجویان در زمینه ارسال مرسولات مشکلی نداشته باشند.

خدمت بین دانا در ادامه عرضه خدمات نوین پستی را راهی موثر برای رونق امورات شغلی مددجویان برشمرد و افزود: با در نظر گرفتن شرایط خاص جامعه هدف بهزیستی باید از ظرفیت ها و امکانات در نظر گرفته شده پست استفاده بهتری صورت پذیرد تا مددجویان پس از تولید محصولات خود برای ارسال با چالش کمتری مواجه شوند.

وی با اشاره به ثبت اطلاعات پستی مددجویان در سامانه بهزیستی برای تسریع در عرضه خدمات خاطر نشان کرد: در برخی مواقع با توجه به وقوع برخی ناهنجاری های اجتماعی تیم تخصصی اورژانس اجتماعی می بایست با توجه به کد مکان های ملی ارائه شده توسط اداره پست در محل حادثه حضور پیدا کنند که مسلما این امر با ثبت اطلاعات دقیق باعث تاثیر گذاری بیشتر و تسریع در مقوله مداخلات توسط کارشناسان اجتماعی بهزیستی خواهد شد.

همچنین در ادامه این نشست مدیرکل پست گیلان نیز به مواردی در خصوص طراحی سرویس های پستی نوین اشاره کرد و گفت: این امکان با استفاده از تجهیزات پستی وجود خواهد داشت که از طریق طراحی سرویس های پستی نوین، عبور و مرور غیر ضروری افراد توانخواه و جامعه هدف بهزیستی را به حداقل ممکن برسانیم.

هوشنگی در ادامه اضافه کرد: در آینده طبق قوانین سازمانی اداره ی پست، کد مکانی ملی و نشانی جامعه هدف و مراکز تابعه بهزیستی به مرحله استاندارد و همگام سازی خواهد رسید تا سازمان بهزیستی بتواند با در دست داشتن اطلاعات دقیق جامعه هدف و مراکز تحت پوشش به عرضه خدمات بهینه بپردازد.

کد خبر 68440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد