مهدیشهر | برگزاری شورای اداری بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : هدف از برگزاری شورای اداری در شهرستان ها را بازدید میدانی و آشنایی بیش از پیش روسای شهرستان ها از ظرفیت های ادارات بهزیستی دیگر شهرستان ها بیان داشتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، جلسه شورای اداری بهزیستی به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

دکتر منطقی مدیرکل در این جلسه ضمن خداقوت به اعضای شورای اداری بمنظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و تقدیر از میزبانی شایسته ادراه بهزیستی شهرستان مهدیشهر ابراز داشتند : هدف از برگزاری شورای اداری در شهرستان ها بازدید میدانی و آشنایی بیش از پیش روسای شهرستان ها از ظرفیت ها، مسائل ، مشکلات دیگر ادارات بهزیستی و مراکز تحت نظارت است.

وی هدف اصلی و غائی بهزیستی استان را ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بیان و این خدمات را بدون چشم داشت و در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی در استان که باید در این راه از تمام ظرفیت ها و موقعیتهای درون و برون سازمانی استفاده کرد عنوان و افزودند : از فرصت ها و ظرفیت های برون سازمانی نباید غافل شد، با پیگیری های اخیر اقدامات مفید، موثر و گره های زیادی در خدمات به جامعه هدف با استفاده از این ظرفیت ها انجام شده است و انتظار می رود این روند در شهرستان ها نیز بیش از پیش مورد عنایت قرار گیرد تا بتوان برخی از مشکلات موجود برطرف شود .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان فلسفه نظارت را بازدید و نظارت بر مراکز را عجب واجبات اداری در شهرستان ها بیان و ادامه دادند : لازمه و مقدمه خدمات مطلوب در مراکز، نظارت است و حسن انجام این کار بر دوش روسای شهرستان ها است در طرح های اجرایی مانند غربالگری ها، پویش ها و ... بمنظور ارتقاء راندمان این طرح ها از ظرفیت مراکز غیردولتی نیز استفاده شود. خدمت رسانی به آحاد افراد جامعه یکی وظایف و رسالت های سازمان بهزیستی کشور است، اما الویت ارائه خدمات به افراد تحت حمایت است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر الویت قرار دادن بررسی و بازنگری قراردادها اظهار داشتند : نیاز است اموال، املاک و دارایی ها مورد ساماندهی قرار گیرد تا در آینده دچار مشکل نشویم. انتظار می رود همکاری و همراهی فی مابین معاونین و روسای شهرستان ها بیش از پیش باشد و فعالیت ها باید با دید همکاری، طبق قوانین و دستورالعمل ها اجرایی شود.

منطقی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش علمی کاربردی مدیران کل استان های بهزیستی کشور با حضور وزیر کشور، وزیر تعاون و جمعی از مدیران کشوری ابراز داشتند : در سازمان  اتفاقات و فعالیت های خاص و خوبی در حال برنامه ریزی و بررسی است که ان شالله در آینده نزدیک شاهد این فعالیت ها خواهیم بود.

مدیران کل بهزیستی استان گفت : همه موظف به تلاش در ارتقاء کمی و کیفی فعالیت ها و وظایف سازمان هستیم و در این تحول همه مسئولیم و مدیران ارشد سازمان نیز به جد پیگیر این تحولات هستند.

ایشان در پایان و در تکمیل سخنان خود با موضوع برگزاری همایش علمی کاربردی مدیران کل استان های بهزیستی کشور توضیحاتی را به تفکیک معاونت ها و فعالیت های سازمان ارائه داشتند .

در ادامه این جلسه معاونین تخصصی ستاد با ذکر مسائل، مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود در شهرستان ها پرداخته و روسای شهرستان های تابعه ضمن بیان توضیحاتی به سوالات مطرح شده پرداختند.

گفتنی است این جلسه که به بیش از ۵ ساعت به طول انجامید ، در پایان روسای شهرستان ها بازدیدی از مرکز بیماران اعصاب و روان خادم الحسنین تحت نظارت بهزیستی در شهرستان مهدیشهر نیز داشتند .

کد خبر 68289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد