تعداد 43 مرکز مثبت زندگی در استان یزد فعال هستند

تعداد 43 مرکز مثبت زندگی در استان یزد فعال هستند که به عنوان بازوان اجرایی بهزیستی برخی از وظایف و فعالیت های این سازمان را بر عهده گرفته اند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور معاون راهبری و توسعه خدمات مراکز + زندگی برگزار شد، گفت: گردانندگان مراکز مثبت زندگی یکی تیم قوی، برنامه ریز ، کاردرست و از جنس کار هستند.
رضا ابهّت فعالیت مراکز مثبت زندگی در سطح محلات و با محوریت محله را اثر بخش دانست و گفت: در تمام برنامه های پیشگیرانه و اجتماع محور و از جنس جامعه این مراکز می توانند به جامعه خدمات ارائه دهند.
وی استفاده از توانمندی های محلات توسط مراکز مثبت زندگی را ضروری دانست و گفت: در این راستا بهزیستی استان یزد اقدام به امضاء تفاهم نامه با گروه های جهادی کرده است تا این گروه ها یاریگر مراکز مثبت زندگی در محلات باشند.
مدیرکل بهزیستی استان یزد مددکار محوری و آی تی محوری را ویژگی مراکز مثبت زندگی ذکر کرد و گفت: سرعت در انجام کار و سهولت کار در مراکز مثبت زندگی اتفاق افتاده است و مراکز باید دسترسی ارتباطی از منظر سامانه ای با سازمان داشته باشند.
وی توانمندسازی جامعه ی هدف را ضروری دانست و گفت: اگر توانمندسازی در همه ابعاد فکری، ارتباطی، شغلی، فرهنگی و اقتصادی اتفاق نیفتد در واقع کاری برای فرد صورت نگرفته است.

کد خبر 68277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد