امضاء تفاهمنامه همکاری فی‌ما بین سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه

تفاهمنامه همکاری سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موضوع احداث ۶ هزار واحد مسکن، تعمیر و مرمت ۵ هزار واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش اعم از معلولان و زنان سرپرست خانوار و خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول و همچنین احداث ۵ هزار سرویس بهداشتی با دوش حمام در مناطق محروم امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، آئین امضاء تفاهمنامه همکاری سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موضوع احداث ۶ هزار واحد مسکن به متراژ ۶۰ مترمربع، تعمیر و مرمت ۵ هزار واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش اعم از معلولان و زنان سرپرست خانوار و خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول و همچنین احداث ۵ هزار سرویس بهداشتی با دوش حمام در مناطق محروم در حاشیه همایش علمی کاربردی مدیران ستادی و استانی بهزیستی سراسر کشور برگزار شد.

سردار «ضیاالدین حزنی» دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه این تفاهم در راستای فرامین فرماندهی معظم کل‌قوا در امر محرومیت‌زدایی و عمق‌بخشی داخلی و ایجاد امنیت پایدار اجرایی می‌شود، عنوان کرد: سپاه در کنار ایجاد امنیت پایدار و دفاع از جمهوری اسلامی محرومیت‌زدایی را در قالب رسیدگی به انواع فقرها همچون فقر مسکن، فقر معیشت، فقر آبرسانی، فقر بهداشتی و ... در دستور کار دارد که در این راستا اقداماتی از جمله توزیع البسه و پوشاک، تامین جهیزیه، نوسازی مدارس، پیشرفت و آبادانی دهستان‌های کشور و ... انجام داده است.

وی در پایان با بیان اینکه شایستگی همه ما به میزان رضایتمندی محرومین و مستضعفین به عملکردمان برمی‌گردد، یادآور شد: سرعت، دقت و کیفیت در اجرای تفاهمنامه بسیار مهم است و برای تحقق مفاد این مهم همکاری و تعامل مدیران استانی با رده‌های سپاه در استان‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

یادآوری می‌شود؛ همایش علمی کاربردی مدیران ستادی و استانی بهزیستی سراسر کشور با حضور سردار «احمد وحیدی» وزیر کشور، «صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار «ضیاالدین حزنی» دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، «مهدی عیسی‌زاده» رئیس کمیسیون اجتماعی و «سید جلیل میرمحمدی» نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد خبر 67927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =