پدافند غیرعامل موضوعی کلان، فراگیر و مرتبط با عرصه‌های متنوع است

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، گفت: پدافند غیرعامل موضوعی کلان، فراگیر و مرتبط با عرصه‌های متنوع است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمدرضا کاظم‌زاده» مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، گفت: پدافند غیرعامل از سال ۱۳۹۰ با توجه به لزوم ترویج این فرهنگ در جامعه و همچنین فعالسازی هرچه بیشتر توانایی‌های موجود کشور راه‌اندازی شد که از قابلیت‌های آن می‌توان به ایجاد بستر مناسب برای توسعه پایدار توان ملی کشور، تنش‌زدایی، افزایش آستتانه مقاومت ملی، بازدارندگی، کاهش مخاطرات و آسیب‌پذیری اشاره کرد.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور، ادامه داد: پدافند غیرعامل موضوعی کلان، فراگیر و مرتبط با عرصه‌های متنوع شامل موضوعات مالی، اقتصادی، تولیدی، صنایع، ارتباطات و فناوری اطلاعات و ... است.

وی در پایان، یادآور شد: فضاسازی محیطی، برگزاری نشست مناطق ۳ و ۶ کشوری، گردهمایی با کارشناسان، رزمایش قطع برق و تخلیه اضطراری و سناریونویسی قطع گاز در مراکز شبانه‌روزی تحت نظارت از اقدامات هفته پدافند غیرعامل در سازمان بهزیستی کشور برشمرد.

کد خبر 67613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد