سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان قم  معرفی شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان قم با حضور مدیرکل و اعضای شورای اداری بهزیستی قم برگزار شد.

دکتر مهدی پهلوانی در این مراسم ضمن تبریک سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم و روز قم افزود:  وجود حرم حضرت معصومه(س) در قم به شهرما عزت و شکوه داده است و امامان معصوم(ع) معتقد هستند شهر قم حرم اهل بیت(ع) و دارای برکت خاصی است و به فرموده مقام معظم رهبری « خدمت به قم فقط خدمت به یک شهر نیست؛ خدمت به کشور و آبروی کشور است؛ چون اینجا پایگاه انقلاب است» .

مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به انتظارات مردم از دولت مردمی و ارائه خدمت خالصانه خاطرنشان کرد : مردم و خصوصا جامعه هدف بهزیستی از ما خدمت بی منت ، در دسترس و به موقع می خواهند و باید تمام همت و تلاش ما در این راستا باشد و علت وجودی ما و این دستگاه ها جز خدمت چیزی نیست .

پهلوانی با اشاره به اهمیت حوزه پشتیبانی و منابع انسانی : طراحی و تدوین استراتژی های توسعه سازمانی با نگرشی جامع و راهبردی مبتنی بر برنامه های تحولی،بهبود فرایندها، افزایش اثربخشی و توجه ویژه به کارکنان با رویکرد کارآمدی و شایسته سالاری و دانش محوری در راستای تقویت جایگاه بهزیستی را مورد توجه قرار داد و افزود : در این حوزه امور بودجه و اعتبارات ، خدمات ، آموزش ، حقوق و رفاهیات ، مباحث حقوقی و قراردادها ، نیروی انسانی و مولد سازی مطرح است و هر مسولی در این جایگاه قرار می گیرد باید به فکر بهترین خدمت به همکاران و جامعه هدف باشد.

در پایان این مراسم مهدی زنجانی بعنوان  سرپرست  جدید معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان قم معرفی شد و  از تلاشهای ارزنده دو ساله مهندس حسین چهاردولی تجلیل و تقدیر شد و از همکار ارزشی و پرتلاش جناب آقای محمد رضا ابوالحسنی کارمند نمونه بهزیستی قم و معرفی شد به جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

کد خبر 67236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد