چهارمین مرکز سالمندان قم افتتاح شد

مرکز سالمندان پردیس آنا در قم افتتاح شد.

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم در حاشیه آیین افتتاح خانه سالمندان پردیس آنا که با حضور جمعی از مسولین ، خیرین و خاندان نیکوکار ارجمند مرحوم رشیدی چهر برگزار شد   با اشاره به فعالیت سه مرکز شبانه روزی سالمندان در قم افزود: این مرکز توسط نیکوکار محترمه سرکار خانم توکلی و خانواده رشیدی چهرو با مشارکت ساختمانی به ارزش 5 میلیارد تومان در زمینی بمساحت 325 متر و 420 متر زیربنا با ظرفیت نگهداری شبانه روزی 30 نفر سالمند زن در منطقه نیروگاه با مجوز و تحت نظارت اداره کل بهزیستی قم افتتاح و راه اندازی شد که جا دارد از همت والای خانم توکلی نیکوکار ارجمندی که از سنوات قبل با همراهی سازمان در خدمت به کودکان خیابانی و امروز هم در زمینه احداث خانه سالمندان بهزیستی را یاری کردند قدردانی کنیم .

مدیرکل بهزیستی قم با اشاره به سونامی سالمندی در سی سال آینده اعلام کرد طبق پیش بینی های صورت گرفت در سال 1430 جمعیت سالمندان استان قم حدود 300 هزار نفر و تقریبا سی درصد جمعیت استان خواهد بود که 20 هزار نفر نیازمند خدمات بهزیستی و 5 هزار نفر نیازمند نگهداری در مراکز شبانه روزی خواهند بودو ضروری است از مدیران استان با کمک خیرین از هم اکنون به فکر احداث مراکز استاندارد جهت ارائه خدمات توانبخشی به این قشر باشند.

در ادامه این مراسم مهندس حمید  رشیدی چهر فرزند خانم توکلی در سخنانی با اشاره به پیشینه خاندان توکلی و رشیدی چهر در امور خیر و دست گیری از نیازمندان و احداث ابنیه عام المنفعه و... خاطر نشان کرد : در کنار اعیاد ربیع امروز برای خاندان ما عید است عیدی بزرگ و بیاد ماندی و بی شک روح پدر و بردار و اجداد ما که همگی از اهل خیر و نیکی بودند در این مراسم حاضر و ناظر هستند و خوشحال از اینکه اموالشان در این راه صرف می گردد .

مهندس رشیدی چهر ضمن قدردانی از کلیه کسانی که در این راه خاندان رشیدی را یاری کردند از سازمان بهزیستی که در هدایت ، نظارت و صدور مجوز و... همیشه در کنار خیرین است هم تقدیر کردندو اعلام کردند انتظار ما این است پرسنل این مرکز مانند بانیان مرکز عاشقانه به سالمندان و خدمتگیرندگان خدمت کنند .

در پایان این مراسم مدیر کل بهزیستی استان قم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خدمات خانم توکلی و فرزندان ایشان تقدیر کردند.


 

کد خبر 67071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد