دیدار مدیرکل بهزیستی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان طی دیدار با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) از همراهی، همدلی و هم افزایی روز افزون بهزیستی با کمیته امداد حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه با مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان دیدار کرده و در خصوص مسائل و امورات مشترک ما بین بهزیستی و کمیته امداد به بحث و تبادل افکار پرداخت.

در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از خدمات و فعالیتهای سازمان بهزیستی در قبال جامعه هدف و همسویی وظایف و امورات مشترک ما بین کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی گفت: بحمداله در سایه توجهات الهی و تشکیل سازمانها و نهادهای حمایتی در حمایت از اقشار آسیب دیده، محروم و نیازمند، خدمات بسیار متنوع و گسترده ای  ارائه می شود.

 مدیرکل بهزیستی استان در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تاکید بر تعامل و هم افزایی بین بخشی با دستگاههای حمایتی در راستای بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات گفت: برای تحقق اهداف مد نظر هر سازمان و نهاد نیازمند افرادی حاذق، توانمند، متعهد و متخصصی در زمینه های کاری هست که این امکان به خوبی در هر دو دستگاه نمود عینی دارد.

در ادامه حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) هم با اظهار این مطلب که فعالیتهای تخصصی و حرفه ای سازمان بهزیستی بر کسی پوشیده نیست خاطر نشان شد: تنوع خدماتی که از طریق بهزیستی به افراد تحت حمایت ارائه می شود  نشان از گستردگی و تکثر افراد نیازمند دارد که بحمداله تمامی این نیازها با کمک مددکاران کاربلد و دلسوز احصاء و درکمترین زمان ممکن یاری رسانی می گردد.

وی همچنین بر تدوام و تقویت همکاری های بین بخشی تاکید کرد وگفت: با توجه به آموزه های اسلامی و موکدات فراوان، رفع نیازهای محرومان و درماندگان، منشاء خیر و برکت در دنیا و آخرت خواهد بود که خوشبختانه این توفیق برای خدمتگزاران صدیق در نهادهای حمایتی حاصل شده است.

کد خبر 66683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد