دیدار مدیرکل بهزیستی با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان از تعامل، هم افزایی بین بخشی با دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاههای همکار و دخیل در امر مبارزه، درمان و پیشگیری از اعتیاد در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه با اکبر منتظر دبیر جدید شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان دیدار و پیرامون مسائل و موارد نرتبط در حوزه درمان و پیشگیری ازاعتیادگفتگو کرد.

 حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در جریان دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح برخی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در زمینه پیشگیری از اعتیاد  در سطح جامعه و درمان افراد در مراکز اقامتی و بهبودی گفت: فضای اعتیاد و امر پیشگیری، مقابله با عرضه، درمان و جلوگیری از آسیب های دامن گیر آن، کاری بسیار سخت و طاقت فرساست فلذا با توجه به رسالت اصلی سازمان بهزیستی و برطبق وظایف و امورات محوله، درمباحث مربوط به درمان و پیشگیری از اعتیاد گامهای خوبی برداشته است.

مدیرکل بهزیستی استان در بخش دیگر از سخنان خود نظارت مستمر بر فعالیت مراکز ترک اعتیاد را امری حیاتی و ارزشمند یاد کرد و افزود: در تمامی کمپ های ترک اعتیاد و مراکز اقامتی، بازدید ها و نظارت ها اغلب بصورت مستمر و سرزده انجام می شود تا با این راهکار، شرایط بهتر و مطلوب تری در  خصوص ارائه خدمات در مراکز اقامتی حاصل گردد.

در ادامه منتظر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم با اشاره به اهمیت مجموعه بهزیستی درحمایت  از اقشار جامعه و بالاخص جامعه هدف گفت: قسمتی از فعالیت های این سازمان با افرادی است که بعضاً از سلامت جسمی، روحی و روانی لازم بهره مند نیستند فلذا خداوند متعال با این کمبودها وتواقص ظاهری، نعمات و قابلیت های ویژه ای در نهاد این عزیزان قرار داده است که از طریق این مجموعه ارزشمند شکوفا و معرفی می شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اظهار این مطلب که مسیر و هدف در رابطه با مباحث اعتیاد کاملاً مبرهن، روشن و شفاف می باشد  افزود: و در این رابطه هم افزایی و تعامل، بهترین راهکار برای رسیدن به اهداف مورد نظر می باشد و برای دستیابی به جامعه ای سالم وعاری از هرگونه اعتیاد بایستی در مسیر گام بگذاریم که از اثر بخشی بیشتری برخوردار باشد بطوریکه از حالتی یکنواختی و روزمره گی خارج گردیده و پویایی خود را حفظ کند.

وی  از ایجاد مراکز تخصصی ترک اعتیاد بصورت پایلوت در سطح استان خبر داد و افزود: با راه اندازی و ایجاد مراکز تخصصی ترک اعتیاد، امکان بهره مندی سایر افراد مبتلا شده را فراهم  ساخته و خانواده ها از این حیث از دغدغه کمتری خواهند داشت.

کد خبر 66619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد