بازدید مدیران قضایی استان از اسایشگاه انوار آفتاب قم

به مناسبت روز جهانی سالمند مدیران قضایی قم از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار افتاب قم بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان، حجت الاسلام والمسلمین غریب دادستان قم، جعفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و خانم مقیسه دادیار دایره سرپرستی دادگستری قم در این بازدید حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مسئولین و کارکنان آسایشگاه قم با اشاره به اهمیت خدمت به پدر و مادر و برکات ناشی از این کار برای فرزند گفت: یکی از شاه‌کلیدها برای گشایش در زندگی، باز شدن راه‌ها، نزول برکات در زندگی و عاقبت‌به‌خیری این است که انسان نسبت به پدر و مادر خود طوری خدمت کند که او را از صمیم قلب دعا کنند، چه پدر و مادر زنده باشند و چه سال‌ها پیش از دنیا رفته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین غریب دادستان قم نیز با بیان اینکه یکی از عواملی که باعث می شود محبت خداوند شهرمان را دربرگیرد حضور و وجود سالمندان است، تصریح کرد: تکریم و بزرگداشت این عزیزان جزو وظایف اخلاقی و دینی مان هست که به طور قطع لطف الهی را چندین برابر خواهد کرد.

فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل موسسه خیریه انوار آفتاب نیز در جریان این بازدید ضمن عرض خیر مقدم به تشریح خدمات انجام شده در سال گذشته و حضور موسسه انوار افتاب در اسایشگاه قم پرداخت و افزود: بیشتر هزینه‌های ۴۲۰ مددجو و ۹۰ پرسنل این آسایشگاه از طریق کمک‌های نیکوکاران و خیرین تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از سالمندان این آسایشگاه، معلول ذهنی بالای شصت سال هستند و بخش دیگر یا ازدواج نکردند یا فرزندی نداشتند که از آنها مراقبت و نگهداری کنند.

همچنین در پایان این بازدید جهت ارائه راهکار و خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به جامعه هدف بهزیستی و افزایش سطح همکاری ها نشستی مشترک با حضور مسولین قضائی ،مدیرکل و معاونین بهزیستی قم و مسولین آسایشگاه برگزار شد.

کد خبر 66367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد