تعامل و هم افزایی بین بخشی لازمه ارتقا و پیشرفت اهداف سازمانی است

مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه در آستانه گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی و معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی در جریان دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان پیرامون چالش های مربوط به مسائل اجتماعی از قبیل؛ خانه های امن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز مشاوره، اعتیاد و...به بحث و گفتگو پرداخت.

رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به تنوع فعالیتها و وظایف محوله در قبال افراد جمعیت هدف اظهار کرد: سازمان بهزیستی در راستای رسالت ووظیفه قانونی و شرعی در قبال افراد جامعه از مسئولیت بالایی برخوردار هست و در این میان به آمار قابل توجهی از افراد جامعه که تحت پوشش این مجموعه قرار گرفته اند خدمات مختلف و متنوعی ارائه می کند.

مدیر کل بهزیستی استان از جمله محوری ترین مباحث اجتماعی را مساله کودکان کار و خیابانی، کمپ های ترک اعتیاد و سایر موارد یاد کرد گفت: ما امروز نیازمند تعامل، تقویت بین بخشی  و هم افزایی در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با عوامل و دست اندرکاران نیروی انتظامی هستیم تا با یاری همدیگر و همکاری سایر دستگاههای عضو از گسترش آسیب ها جلوگیری نماییم.

شایان ذکر است در این دیدار مقرر شد با توجه به اشتراکات کاری مرتبط در حوزه مسائل اجتماعی و آسیب ها  تفاهم نامه همکاری  مشترک بین نیروی انتظامی و بهزیستی تدوین و عملیاتی گردد.

کد خبر 66323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد