گلپایگان | تعامل اداره بهزیستی و دادگستری شهرستان در زمینه های مختلف

ارتقاء برنامه های پیشگیرانه و خانواده محور جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی از زمینه های تعاملی بهزیستی و دادگستری است.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، سیده فاطمه قائمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان با شریفیان رییس دادگستری شهرستان گلپایگان و همچنین جوادی دادستان دیدار و ضمن تبریک انتصاب به شریفیان و جوادی به عنوان رییس دادگستری و دادستان گلپایگان، با مسئولین دادگستری در رابطه با آسیب های اجتماعی و همکاریهای فی مابین خصوصا خدمات اورژانس اجتماعی گفتگو کرد.

سرپرست اداره بهزیستی گلپایگان در دیدار با دادستان گلپایگان، مدیریت آسیب های اجتماعی شهرستان را نیازمند ورود همه دستگاهها خصوصا دستگاههای مرتبط فرهنگی و همچنین سازمانهای مردم نهاد دانست و افزود: به علت گستردگی آسیبهای اجتماعی و همچنین محدودیت منابع و نیرو در ادارات لازم است که همه دستگاهها جهت کاهش آسیبها با یک برنامه منسجم ورود پیدا کنند.

قائمی در ادامه از همکاریهای خوب دادگستری در پیشبرد اهداف بهزیستی شهرستان گلپایگان تقدیر کرد و بیان داشت: امیدواریم با تدوین و ارتقاء برنامه های پیشگیرانه و خانواده محور و درنتیجه کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی شاهد کاهش چشمگیر ورودی های بهزیستی و دادگستری باشیم.

گفتنی است: شریفیان قبل از انتصاب به عنوان رییس دادگستری شهرستان گلپایگان به عنوان دادستان و جوادی هم به عنوان بازپرس در دادگستری گلپایگان انجام وظیفه می نمودند.

کد خبر 66203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد