بی‌توجهی به بهزیستی به زیان مردم است

ایسنا/کرمان نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی ضمن توجه به جایگاه بهزیستی به عنوان جایگاه حساسی که متولی مسائل مهم جامعه است، عنوان کرد: بی توجهی به بهزیستی به زیان مردم است.

علیرضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در دیدار با نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکید ما همواره  بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به توسعه اجتماعی استان می باشد و در این راستا یکی از ارکانی که بسیار تاثیرگذار می باشد حمایت صنایع استان از مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی است.

وی افزود: تقاضای ما این است که صنایع با ما همکاری جدی  داشته و مسئولیت های اجتماعی خود را در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی ایفا کنند و قطعا ادامه این حمایت وهمکاری  مسیر فعالیت بهزیستی را در شکوفایی و توانمندی گروههای هدف  هموار خواهد کرد.

در ادامه این دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمان به ارائه گزارشی از روند حمایت گیری و مکاتبات با مسئولین استانی و کشوری درخصوص ادامه حمایت صنایع از بهزیستی پرداخته و اظهار کرد: جهت افزایش انگیزه خیرین به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف، حمایت‌های صنایع طبق روال گذشته از مراکز تحت نظارت گامی بزرگ در افزایش توسعه و حمایت از آنان خواهد بود.

در این دیدار عفت شریعتی نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی ضمن توجه به جایگاه بهزیستی به عنوان جایگاه حساسی که متولی مسائل مهم جامعه است، عنوان کرد: بی‌توجهی به بهزیستی به زیان مردم است.

وی تصریح کرد: فعالیت های بهزیستی شبانه روزی و ۲۴ ساعته است و این موضوع بسیار مهم است که باید مورد توجه مسئولین استانی قرار بگیرد و دستگاه های اجرایی استان باید اهتمام ویژه ای جهت همکاری با سازمان بهزیستی داشته باشند.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همدلی و همراهی مسئولین در حمایت از بهزیستی موجب کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می شود.

کد خبر 66180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد