حضور در جشن روز جهانی سالمندان

با حضور خسرو بیات از مدیران استانداری، مدیر کل بهزیستی استان، معاون توانبخشی، مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی وخانم احمد زاده کارشناس حوزه توانبخشی جشن روز جهانی سالمنددر مرکز سالمندان خانه خورشید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان محمد مهدی شاهقدمی گفت : بالاترین نیاز سالمندان احترام و تکریم است و این جامعه با تجربه نیاز به پشتیبانی‌های مهربانانه دارد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه افزود: شایسته است با توجه به افزایش روزافزون جامعه سالمندی، تکریم و احترام سالمندان و ارائه خدمات تخصصی در مراکز روزانه به این جمعیت مورد توجه قرار گیرد

وی با اشاره به بروز مشکلاتی ناشی از اعتیاد در  جامعه و اینکه ارتباط بین نسلی می تواند از بروز این آسیب و آسیب های اجتماعی دیگر پیشگیری کند، اضافه کرد: گاهی وقت ها پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، حرف های جوانان و نوجوانان را بهتر از پدرها و مادرها درک می کنند.

مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد : زمانی می‌توان پاسخگوی نیاز سالمندان بود که نیازهای روانی، اجتماعی، زیستی و فیزیولوژیکی و تغذیه‌ای آنان را بشناسیم و در راستای توانمند سازی خانواده‌ها پیرامون موضوعات مطرح شده با توجه به تعامل و ارتباط کارشناسان بهزیستی سطح توانمندی و اطلاعات آنان را ارتقاع دهیم تا در ارائه خدمات به سالمندان آگاه‌تر شوند.

حضور در جشن روز جهانی سالمندان

حضور در جشن روز جهانی سالمندان

حضور در جشن روز جهانی سالمندان

حضور در جشن روز جهانی سالمندان

کد خبر 66175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد