توزیع یک هزار و ۷۲۳ بسته لوازم التحریر با اجرای پویش" مشق مهر" در استان اردبیل

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان: بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، علی نیک سرشت معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی از اجرای پویش " مشق مهر" در استان و مشارکت خیرین و نیکوکاران در استان خبر داد.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در رابطه با اجرای پویش " مشق مهر" در استان و توزیع بسته های جمع آوری در بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی گفت: با اجرای پویش مشق مهربانی، مردم نوع دوست و خیر استان برای تامین نیازهای آموزشی فرزندان تحت پوشش استان تعداد یک هزار ۷۲۳ بسته لوازم التحریر به بهزیستی و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی استان مساعدت نموده اند.

نیک سرشت افزود: ارزش ریالی بسته های تحویلی به خانواده های تحت پوشش به مبلغ ۳ میلون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است که با احتساب تعداد کل در حدود ۶ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال هزینه داشته است که در کوتاهترین زمان ممکن به دست دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم نوعدوست و خیر استان همواره می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ و شماره شبای ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹  IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* واریز و کمکهای غیر نقدی خود را به اداره های بهزیستی شهرستانها، بخش ها و موسسات خیریه تحت پوشش تحویل نمایند.

کد خبر 66157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد