پاکدشت| اعزام فرزندان شبه خانواده برای پیاده‌روی اربعین حسینی

رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت از اعزام ۱۰ نفر از فرزندان شبه خانواده به عراق به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی برای نخستین‌بار، خبر داد و گفت: فرزندان برای پیاده‌روی اربعین، زمینی به عراق اعزام شدند و از برنامه‌های فرهنگی متعددی بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: ۱۰ نفر از فرزندان پسر شبه خانواده مرکز ام البنین (س) به عراق برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی برای نخستین بار همراه مددکار اعزام شدند و اظهار کرد: کاروان پیاده‌روی اربعین زمینی به عراق اعزام شده و از برنامه‌های فرهنگی متعددی در این خصوص بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این سفر برای زائر اولی‌های شبه خانواده  برنامه‌ریزی شده است، افزود: اهداف پیاده‌روی اربعین زمینه‌سازی ظهور و تربیت سربازان امام زمانی (عج)، تمرین سبک زندگی اسلامی، تقویت ایثار اجتماعی، ترویج روحیه جهادی، ارائه الگوی زندگی ائمه اطهار (ع) است.

افشارها در ادامه بیان داشت، ۵ مرکز نگهداری از کودکان فاقد سرپرست شبه خانواده در پاکدشت فعال است و بالغ بر یکصد کودک در مقاطع سنی مختلف با بهترین شرایط و استانداردهای به روز در این مراکز نگهداری می‌شوند.

کد خبر 65779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد