دیدار سرپرست بهزیستی گلستان با فرماندار بندرگز

در ادامه بازدید های شهرستانی سرپرست بهزیستی گلستان با حضور در شهرستان بندرگز ضمن دیدار با فرماندار این شهرستان از روند پروژه احداث ساختمان این اداره بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیائی سرپرست بهزیستی گلستان بهمراه مریم معصومی معاون اجتماعی این اداره کل، با حسن پور فرماندار شهرستان بندرگز دیدار و گفتگو کرد. 

در حاشیه این نشست کیائی گفت: حضور فرماندار شهرستان در خصوص بررسی و حل مشکلات بهزیستی پر اهمیت می باشد .

وی با بیان مشکلات و چالش های شهرستان در حوزه های مختلف مهمترین خدمات و اولویت‌های پیش رو را تسهیل ارائه سرویس ویژه مستمری بگیران ، خدمات نگهداری توانخواهان، خدمت به خانواده های چند معلولیتی و سرویس های اجتماعی در حوزه اورژانس اجتماعی دانستند و افزود: کیفیت خدمات ضروری و پر اهمیت است.

کیائی اظهار داشت: باز کردن گره از مشکلات جامعه هدف با پیگیری های مستمر و تلاش شبانه روزی و همراهی سایر نهادهای همراه و همسو میسر خواهد بود. 

حسن پور فرماندار شهرستان بندرگز نیز با اشاره به روند پروژه احداث ساختمان اداره بهزیستی شهرستان افزود: اتمام احداث ساختمان اداره بهزیستی شهرستان بندرگز یکی از مهمترین اقدامات سازمانی در سطح استان محسوب می گردد و فرمانداری شهرستان نهایت همراهی و همکاری خود را در خصوص خواهد داشت .

کد خبر 65760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد