در رسانه| تفکر جزیره‌ای در سازمان بهزیستی جایگاهی ندارد

گرگان - ایرنا - رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور گفت: تفکر جزیره‌ای در بهزیستی جایگاهی ندارد و همه معاونت‌ها و دفاتر باید در ارائه خدمت با هم هماهنگ باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدمهدی امیری پنجشنبه در جلسه شورای معاونین بهزیستی گلستان اظهارداشت: مددجویان باید توانمند شوند و سیاست ما در سازمان این است که از پرداخت مستمری به سمت توانمندسازی آنها پیش رویم.

وی با بیان اینکه مددکاران بهزیستی باید قوی ظاهر شوند، بیان کرد: مددکاران باید تلاش کنند که با آموزش مددجویان را توانمند کنند.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: باید بر روی توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن کار شود و بخصوص در حوزه زنان سرپرست باید کارهای بیشتری انجام شود.

امیری گفت: متاسفانه مشکلات معیشتی و اجاره بها مسکن برای مردم و بخصوص جامعه هدف بهزیستی خیلی سخت شده است.

وی عنوان کرد: این اداره دوازده شرح وظیفه در کنار سایر معاونت‌ها دارد، گاهی دستورالعمل‌ها را می‌نویسیم و بلافاصله آن را اصلاح می‌کنیم.

 رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور افزود: تغییر دستورالعمل‌ها به این دلیل است که شرایط جامعه در حال تغییر است.

سرپرست بهزیستی گلستان نیز در این جلسه گفت: ارائه خدمات الکترونیکی منجر به کاهش هزینه مددجو می‌شود.

عارف کیانی بیان کرد: زیرساخت‌های فناوری، اطلاعات، آشنایی از اطلاعات موجود و دستورالعمل‌های حوزه‌های مختلف می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های مددجویان شود.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش مددکاران باید وقت بیشتری را اختصاص دهیم.

کد خبر 65757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد