دررسانه | امام جمعه اردبیل:
خیرین اردبیل در فعالیت‌های عام‌المنفعه پیشتاز هستند

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خیرین و نیکوکاران استان اردبیل در فعالیت‌های عام‌المنفعه همواره پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح خانه معلولان در روستای امیدچه ارشق اظهار کرد: وسعت دید خیرین و قدرت روحی بالای آنها زمینه خوبی را فراهم کرده تا با تکیه بر ابعاد معنوی و ارزشی کارهای خداپسندانه بتوانند در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: کارهای خیر به همت نیکوکاران در استان اردبیل محدود به فعالیت‌های مدرسه‌سازی و یا اطعام نیازمندان نیست بلکه در فعالیت‌های عام‌المنفعه و حرکت‌های راهگشا برای جامعه معلولان و انسان‌های ناامید و دل شکسته فرصت خوبی را فراهم کرده تا ما در استان اردبیل اقدامات راهگشایی را شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: به دنبال اطلاع خیر اردبیلی از مشکلات معلولان در منطقه محروم امیدچه ارشق این خیر در منطقه حاضر شده و اقدام به ساخت ۲ واحد مسکونی برای خانواده چند معلول کرده تا آنها بتوانند مشکلات و دغدغه‌های خود را در تأمین سرپناه برطرف کنند.

آیت‌الله عاملی افزود: چنین فعالیت‌های خداپسندانه نه تنها اسباب رضای الهی را فراهم می‌آورد بلکه در جامعه فرهنگ نوع دوستی و دستگیری را از محرومان و نیازمندان توسعه و ترویج خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما امروز در جامعه بیش از هر زمان دیگر به مبانی ارزشمند معرفتی نظیر اعتماد، همنوع دوستی و هم صحبتی با نیازمندان و فقرا احتیاج داریم که هر یک از این حرکت‌ها می‌تواند نمود و نشانی از قدرت روحی معنوی افراد جامعه باشد.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: در کوتاه‌ترین زمان خیر نام آشنای اردبیلی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان توانسته ۲ واحد مسکونی را برای این خانواده با جمعیت زیاد معلولان فراهم کند که در مجموع حرکت‌ها و اقدامات مؤثر در این زمینه با همراهی خیرین ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال پخش برنامه «حیات سسی» و گزارش از ۲ خانواده چند معلول، قدرت نوری از خیرین اردبیلی با صرف ۶۰۰ میلیون تومان توانست در کمتر از پنج ماه ۲ واحد مسکونی را برای این خانواده‌های نیازمند و معلول مهیا کند تا از جهت تأمین سرپناه مشکلات و دغدغه‌های این خانواده‌ها رفع شود.

در حال حاضر به همت خیرین در مناطق محروم ساخت ۱۰ واحد مسکونی در حال انجام است و بیش از ۱۰ میلیارد تومان منابع نقدی نیز برای کمک به خانواده‌های نیازمند جمع‌آوری شده است.

کد خبر 65541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد