خیرین زنجانی به پویش حریم عشق بهزیستی بپیوندند

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان از هیئات‌های مذهبی، تکایا و هیئات امنای مساجد دعوت کرد تا با پیوستن به پویش «حریم عشق»، در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و یاری به نیازمندان مشارکت کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حسین باقری با بیان اینکه این پویش به مدت ۱۰ روز قبل از ایام اربعین لغایت ۵ روز پس از آن ادامه خواهد داشت اظهار کرد: از تمامی دوستداران اهل بیت و خیران دعوت می‌کنیم تا در کنار کمک‌های مومنانه، از فرصت معنوی ایام اربعین استفاده کرده و با پیوستن به پویش «حریم عشق»، بخشی از نذورات خود را به اقشار آسیب پذیر و افراد نیازمند و کم برخوردار اختصاص دهند.

وی افزود:ماههای محرم و صفر، در تقویم ما شیعیان یادآور مصائب اهل بیت علیهم السلام است که علاوه بر سوگواری و عزاداری در این ماه‌ها، شیعیان نیز در این ایام تلاش می‌کنند تا به هر طریق ممکن، عشق و ارادتشان را نسبت به ائمه اطهار (ع) به اثبات برسانند و هر شخص به اندازه توان خود خدمتی را به مردم ارائه می‌کند.

باقری افزود: خیرین نیکوکار می توانند از کد دستوری  #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک اقشار آسیب پذیر و نیازمندان استفاده کنند.

کد خبر 65515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد