ارتقاء مهارت های زندگی برای گروه های هدف در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضروری است

فرماندار رودان در نشست با رییس بهزیستی و کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان با اشاره به هفته پیشگیری از خودکشی بر ضرورت ارتقاء مهارت های زندگی برای گروه های هدف در پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ فرماندار رودان در نشست با رییس بهزیستی و کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان با اشاره به هفته پیشگیری از خودکشی بر ضرورت ارتقاء مهارت های زندگی برای گروه های هدف در پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت : برگزاری جلسات آموزشی با موضوع اختلالات روانپزشکی (افسردگی) مهارت ها ی زندگی جهت گروه هدف آسیب پذیر و عموم مردم و برگزاری کمیته برون بخشی با حضور روسای دانشگاه ها، اداره بهزیستی، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در خصوص برنامه ریزی و مداخلات پیشگیرانه از اقدام به خود کشی در سطح شهرستان ضرورت دارد.

حمیده جاودان رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های اورژانس اجتماعی در شهرستان بیان داشت: اورژانس اجتماعی در شهرستان رودان با خط  ارتباطی ۱۲۳، مرکز مداخله در بحران های اجتماعی و تیم سیار در حال فعالیت است.
وی ادامه داد: مواردی همچون کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری و خودکشی در حوزه کاری این مرکز است که پس از اطلاع سریعا با حضور کارشناسان کارهای مددکاری و روانشناسی انجام می شود.
جاودان خاطر نشان کرد: هم اکنون گستره این فعالیت و پیگیری موارد به کل شهرستان ارتقا یافته است.

کد خبر 65400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد