ملارد| برگزاری جلسه هماهنگی بهزیستی با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری

به منظور تسهیل در ارائه خدمات به توانخواهان جلسه ای با حضور زهرا باقرپور سرپرست، پروین یاری زاده مسئول حراست، محمود عبداله تبار مسئول امور اداری و حمید فهیم نیا مسئول حوزه اجتماعی مدیریت فرهنگی شهرداری ملارد برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ باقرپور با عنوان اینکه همراهی و همکاری ارگانها با یکدیگر موجب خدمت رسانی بهتر می شود گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مددجویان و یا خانواده های آنها علاقمند به شرکت در کلاسهای آموزشی بوده و در پرداخت هزینه ها نیز با مشکل مواجه هستند طبق همکاری های صورت گرفته با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مقرر شد از این پس توانخواهان از کلاسهای آموزشی شهرداری نظیر زبان، خطاطی، نقاشی و ... با تخفیف پنجاه درصدی بهره مند شوند.
 وی در ادامه افزود: همکاری بسیاری از ارگانهای فعال شهرستان با بهزیستی بسیار خوب بوده و همین امر موجب ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تحت پوشش سازمان می شود. سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد با اشاره به اینکه مددجویان در کنار کمک های معیشیتی نیازمندی های دیگری نیز دارند گفت: تسهیل در ثبت نام و بهره مندی افراد تحت پوشش از کلاسهای آموزشی که موجب مهارت آموزی و کسب تجربه آنان می شود امری جدی است زیرا تاثیر بسزایی در استقلال و اعتماد به نفس آنها دارد.

کد خبر 65335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد