شاهرود | موفقیت فریده ملک به کسب مدال طلای باور

بانوی کارآفرین جامعه هدف بهزیستی شاهرود موفق به دریافت مدال طلا در همایش کشوری باور شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ در اولین رویداد و همایش کشوری باور که به همت بنیاد علوی به منظور معرفی محصولات مناطق محروم در لواسان برگزار شد بانوی هنرمند و کارآفرین تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود، خانم فریده ملک با برند ننه فریده موفق به اخذ مدال طلای باور در قسمت "کیفیت و بسته بندی محصولات" شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود این موفقیت را به بانوی کارآفرین تبریک گفت و اظهار داشت: برای این بانوی خستگی ناپذیر آرزوی موفقیت روزافزون داشته و امیدواریم ورود پرقدرت ایشان به عرصه های اشتغال و کارآفرینی الگویی مناسب برای جامعه هدف باشد.

مسعود جهانسیر ضمن ابراز خرسندی از افتخار آفرینی جامعه هدف بهزیستی در عرصه های بین المللی اظهار داشت: حضور جامعه هدف بهزیستی بر سکوهای افتخار آفرینی جهانی  نشان از همت بلند و سعی و تلاش آنان است و این موفقیت ها می تواند الگوی مناسبی برای سایر توانخواهان باشد که برای موفقیت و پیروزی همواره در تلاش باشند.

جهانسیر ادامه داد: بهزیستی شاهرود به این مددجوی موفق که در زمینه تولید و بسته بندی میوه خشک، سبزیجات و ترشیجات، آجیل و خشکبار فعالیت دارد، پانصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال  و ۲۰ میلیون ریال سرمایه کار پرداخت نموده است.

گفتنی است به پاس کسب مقام برتر این مددجوی موفق، از سوی مسئولین همایش سفر کربلای معلی به ایشان تقدیم گردید.

کد خبر 65079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد