بویین میاندشت|  تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات بانوان و خانواده خواهیم نمود

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری در سفر یک روزه خود به شهرستان بوئین میاندشت با حضور در جمع فعالان فرهنگی، اجتماعی و کارآفرینان زن در اداره بهزیستی با ایشان گفتگو و در جریان مسائل و مشکلات بانوان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت، قاسم براتی ضمن خیر مقدم به سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری به همراه فرماندار شهرستان، به بیان فعالیت‌ها و عملکرد اداره بهزیستی در خصوص توانمندسازی زنان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، ایجاد فرصت‌های شغلی، اجرای برنامه حمایتی نهاد خانواده و ایجاد زمینه و بستر مناسب برای توانمندی بانوان پرداخت.

 رئیس بهزیستی ادامه داد: بانوان در شهرستان از توانمندی لازم برای مشارکت در حوزه‌های مختلف برخوردار می‌باشند و در فعالیت‌های اقتصادی با تلاشی مستمر در عرصه اشتغال زایی، نقش موثری در توسعه اقتصادی و فرهنگی گام بر می‌دارند.

سرپرست  امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان، ضمن ابراز خرسندی از مشارکت فعال و اشتغال بانوان با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بانوان شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های بانوان قرار گرفت.

مرضیه استکی با تاکید بر اهمیت جایگاه خانواده و قدردانی از اداره بهزیستی و مرکز مثبت زندگی جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی، حضور فعال بانوان در کارگاه‌های آموزشی را بسیار ارزشمند و گامی موثر در مسیر توان‌افزایی، آگاهی بخشی و تحکیم خانواده دانست.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، شناسایی و ارزیابی وضعیت موجود در شهرستان برای ایجاد فرصت شغلی بانوان و رسیدن به شرایط مطلوب را با برنامه‌ریزی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ضروری دانست و افزود: تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات بانوان و خانواده خواهیم نمود.

در ادامه رضا علی معصومی فرماندار شهرستان، ضمن تاکید بر ظرفیت و توانمندی بالای زنان در شهرستان گفت: بهره‌مندی از ظرفیت و ایجاد فرصت های شغلی و مدیریتی برای زنان یک ضرورت است.

وی نگاه ویژه به بانوان شهرستان را خواستار شد و گفت:  بانوان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال سرآمد و باید زمینه مناسب برای بروز و شکوفایی استعداد ایشان فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی، بازدید از طرح های اشتغال و کارآفرینی بانوان، تقدیر از بانوان فعال، بازدید ازمرکز مثبت زندگی، دیدار با خانواده زنان سرپرست خانوار و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بانوان تحت پوشش بهزیستی از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری به شهرستان بوئین میاندشت بود.

کد خبر 65025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد