بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از اردوی استعدادیابی فرزندان تحت پوشش

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در محل کمپ استعدادیابی فرزندان سازمان بهزیستی کشور با آنان به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سعید بابایی مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در خصوص استعدایابی فرزندان تحت پوشش گفت: پس از جشنواره فوتسال فرزندان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی کشور که در مردادماه سالجاری  و با حضور ۳۷۶ نفر از فرزندان مذکور در اردوگاه بابلسر و تنکابن  و با حضور علی کولیوند مربی برتر پایه‌های کشور برگزار شد، طرح شناسایی و استعدادیابی فرزندان با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و اداره تربیت‌بدنی و ورزش معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از اتمام جشنواره و شناسایی فرزندان مستعد در رشته ورزشی فوتبال، با برنامه ریزی صورت گرفته از تعداد ۳۶ نفر از فرزندان ۱۵ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، گیلان، یزد، گلستان، فارس، چهار محال و بختیاری، خراسان شمالی، اصفهان، بوشهر، کرمان و سمنان) برای شرکت در اردوی تدارکاتی استعدادیابی ورزشی فرزندان دعوت بعمل آمد.

بابایی با اشاره به برگزاری اردوی یک هفته ای گفت: ۳۶ نفر از فرزندان استعداد یابی شده با حضور ۸ همراه شرکت کرده و با تامین تجهیزات و تدارک ملزومات مورد نیاز ورزشی تمرینات حرفه‌ای در ورزشگاه شهید شاطری با حضور  محمد انصاری بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و مربی باشگاه شهید هادی و علی کولیوند که همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای این عزیزان بود,صورت پذیرفت .

مدیرکل کودکان و نجوانان سازمان بهزیستی کشور در خصوص اهداف این کار گفت: از مهم‌ترین اهداف این طرح شناسایی استعدادهای برتر و هدایت این استعدادها در مسیر صحیح و ایجاد زیرساخت مناسب برای تصمیم‌گیری برای سایر فرزندان دارای استعداد است و در خلال تمرینات، دو دوره مسابقات دوستانه بین فرزندان سازمان و تیم‌های نوجوانان پیکان و باشگاه شهید هادی انجام شد.

در اختتامیه دوره که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و تعدادی از اعضای فدراسیون فوتبال برگزار شد، رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع فرزندان حضور یافته و  ضمن تأکید بر شناسایی استعداد فرزندان و تقویت انگیزه این عزیزان در رشته‌های ورزشی با اخلاق حرفه‌ای به ضرورت توسعه سایر زمینه‌های  فرهنگی، هنری، ورزشی  اجتماعی و ... فرزندان تحت‌سرپرستی با مدیریت تیم مراقبت و نظارت و برنامه‌ریزی دفتر امور کودکان و نوجوانان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، فنی و تخصصی اشاره کرد، همچنین بر پذیرش نقش مسئولیت اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی جهت شناسایی و ایجاد زمینه تقویت استعدادهای فرزندان تاکید شد.

کد خبر 65022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =