اولین رویکرد انقلابی در حوزه فرهنگی بهزیستی رقم خورد

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال، برای اولین بار جمعی از مددجویان و فرزندان سازمان بهزیستی در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری در آئین بدرقه مددجویان و فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی برای راهپیمایی اربعین گفت: این اتفاق یک رویکرد انقلابی در حوزه فرهنگ این سازمان خواهد بود.
وی  در حاشیه مراسم توجیهی اعزام مددجویان با تاکید بر اینکه کاروان پیاده‌روی اربعین به صورت زمینی به عراق می رود، اظهار داشت : ما به این اقدام خود افتخار میکنیم، چراکه خدمتگزار آنها در این مسیر هستیم. 
قادری با اشاره به اینکه گروهی از مددجویان و فرزندان سازمان بهزیستی امروزراهی کربلا شدند، اظهار کرد: این سفر معنوی برای زائر اولی‌های تحت پوشش سازمان برنامه ریزی شده است. کسانی که می خواهند، از اقیانوس بی کران امام حسین استفاده کنند. 
وی یادآور شد:امروز فرزندان ما، مخاطبین و زائران ما یاد گرفتند که خدمتگزار زندگی اسلامی باشند. یعنی هر زائر یک خدمتگزار است.
قادری تاکید کرد: لطف امام حسین موجب شد که ما این اقدام را برای مخاطبانمان انجام دهیم. 
گفتنی است در این سفر معنوی،مددجویان تحت پوشش بهزیستی، اعم از افراد دارای معلولیت، فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست، معتادان بهبودیافته، پدر و مادرهای معلولان مستقر در خانه و زوجین در حال سازش، تیم‌های پزشکی، پرستاری، مربیان و مشاوران حضور دارند، همچنین برای فرزندان دختر و پسر به صورت جداگانه برنامه‌های فرهنگی توسط روحانیون جهادی درنظر گرفته شده است؛ علاوه بر این مشاوران به زوجین در حال سازش و معتادان بهبودیافته خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

کد خبر 64893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =