برگزاری نشست شورای معاونین بهزیستی استان اصفهان با حضور معاون راهبری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی

نشست شورای معاونین بهزیستی استان اصفهان با حضور سیدحسین خادم‌حسینی معاون راهبری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی، مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان صفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، معاون راهبری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پایه‌های مدیریت تحول گفت:  مدل هفت S مکنزی، یک ابزار مفید برای تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی و مدیریت اجرای اهداف تعیین شده توسط یک سازمان است.

سیدحسین خادم‌حسینی افزود:  تکیه بر یک مدل کارآمد جهت دسترسی راحت به امور جاری و در حال تغییر راهگشای خوبی خواهد بود.

وی با اشاره راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی و عملکرد مثبت آن، گفت: یک بازنگری دقیق و استفاده از تجربیات همکاران می‌تواند تاثیرگذاری این مراکز را بیش از پیش نماید.

معاون راهبری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: مدل مکنزی، یک چارچوب برای کمک در ارزیابی هفت عنصر اصلی کسب و کار ارائه می‌دهد که برای موفقیت نیاز به تغییر یا همسو شدن دارند.

خادم‌حسینی تاکید کرد: یکی از مهمترین پایه‌ها در این مدل؛ ارزش‌ها و تعاریف بین همکاران است که باید از دانش و تجربیات همکاران سیستم استفاده کرد.

وی مزایای استفاده‌ از مدل مکنزی را در تعیین چگونگی دستیابی کسب و کار به اهداف و افزایش بهره‌وری و عملکرد مراکز مثبت زندگی بسیار موثر دانست و افزود: مراکز مثبت زندگی درگاه ارائه خدماتی است که مفاهیم آن توسط کارشناسان تخصصی تعریف می‌شود، بنابراین مدیریتی که در حوزه مراکز مثبت زندگی قرار دارد، مدیریت پشتیبانی است و فعالیت‌ها توسط معاونت‌ها تعریف و توسط واحدهای تخصصی نظارت می‌شود.

معاون راهبری و توسعه خدمات سازمان بهزیستی کشور  در پاین خاطرنشان کرد: دستیابی به یک  زبان مشترک خوب با همراهی حوزه‌های تخصصی در این مدل می‌تواند به همه ذینفعان کمک کرده تا در جهت موفقیت سازمان فعالیت کنند.

کد خبر 64765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد