پویش مشق مهر ویژه دانش آموزان کم برخوردار در زنجان آغاز شد

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: پویش مشق مهر با هدف جلب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم التحریر و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حسینعلی باقری عنوان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۳۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی هستند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی‌شده قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ و به منظور بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی پویش «مشق مهربانی» با شعار #مهر پایان ندارد، از ۱ لغایت ۲۰ شهریورماه برگزار می‌شود.

وی در خصوص طرح حامی ویژه کودکان نیازمند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۷۰ کودک تحت حمایت بهزیستی هستند و ۵۱۵ حامی بهزیستی را همراهی می کنند و بیش از ۳۰۰ کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.
باقری با دعوت از مردم نیکوکار و خیر دیار کریمان برای مشارکت در این پویش گفت: خیرین می‌توانند با مراجعه به واحد مشارکت‌های ادارات بهزیستی شهرستان های زنجان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این پویش اهداءکنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه بهزیستی آماده دریافت کمکهای مردمی در خصوص کمک به دانش آموزان محروم است و در عین حال نیز سایر کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین را بدست مددجویان تحت پوشش می رساند، افزود: خیرین نیکوکار می توانند از کد دستوری  #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

کد خبر 64227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد