دولت مردم گامی در مسیر تحقق آرمان های شهیدان رجایی و باهنر

مدیرکل بهزیستی استان تهران در آستانه هفته دولت، پیام گرامیداشتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، متن پیام سمانه زمانی در تکریم و پاسداشت هفته دولت در سال ۱۴۰۱ به قرار زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای ابتدایی شهریور ماه که مصادف با هفته دولت، یادآور شهادت دو اسوه مجاهد و نماد حاکمیت مردم بر مردم، رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی و نخست وزیر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر است که پیام مهمی هم دارد و آن این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی از این چهره‌های نامدار و اثرگذار در راه شکوفایی و آبادانی خود، بسیار فدا کرده است.

 هر کدام از این ستاره ها به تنهایی چراغ راهی بودند که مسیرهایی را برایمان روشن ساخته و می سازند.

بی شک همه ما باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان انقلاب اسلامی، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از منش و روش حاکمیتی آنان و تلاش و کوشش خود در راه تعالی میهن اسلامی، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آوریم.

شایسته است مسؤلان و مدیران دولت اسلامی با الگوگیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، خود را معطر به عطر حضور شهدا نمایند.

دولت مردم که شعار محوری اولین هفته دولت در دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی است، گامی در مسیر تحقق آرمان های شهیدان رجایی و باهنر است که باید برای تقویت آن با جهاد تبیین و بهره از توان گروه های مردمی و جهادی، بیش از همیشه کوشید.

اینجانب فرا رسیدن هفته دولت که زمانی شایسته برای تکریم دیدگاه های مردم مدارانه و تمرین ارائه بهینه خدمات به ولی نعمتان مسئولان و بیان خدمات و گزارش اقدامات انجام شده و تشریح برنامه های پیش رو است را محضر یکایک اعضای خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران تبریک گفته و این هفته ارزشمند را با یاد مجدد شهیدان عالی مقام رجایی و باهنر گرامی می دارم.

سمانه زمانی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 64078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد