در رسانه|تلاش برای ساماندهی کودکان کار در خوزستان + فیلم

اداره کل بهزیستی خوزستان در مراکز شبانه روزی آماده پذیرش و توانمند سازی کودکان خیابانی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: طبق آیین نامه ساماندهی کودکان خیابانی در کشور ، سازمان بهزیستی موظف است با همکاری و مشارکت شهرداری، انجمن‌های خیریه، تشکل‌های غیردولتی و نیروی انتظامی، با استفاده از مددکار اجتماعی نسبت به شناسایی، جذب، پذیرش و توانمندسازی کودکان خیابانی اقدام کند.

مهران کریمیان با اشاره به افزایش آمار کودکان خیابانی طی سالهای اخیر در خوزستان افزود : از سال ۹۷ تا کنون ۱۱۲۷ کودک خیابانی توسط سازمان بهزیستی ساماندهی شده است.

وی گفت : مقرر شد شهرداری مکان‌هایی را در اختیار بهزیستی قرار دهد و با همکاری اورژانس اجتماعی برای ساماندهی و توانمندسازی کودکان کار اقدام ویژه ای انجام شود.

کریمیان با اشاره به فعالیت شبانه روزی اورژانس اجتماعی در خوزستان برای دریافت گزارش‌های مردمی افزود: در این اورژانس خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی برای موارد گزارش شده انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت : دو مرکز حمایتی آموزشی روزانه و یک مرکز شبانه روزی برای ساماندهی کودکان خیابانی در خوزستان وجود دارد و از مردم درخواست داریم هرگونه موارد مشاهده کودکان خیابانی را از طریق شماره 123 به اورژانس اجتماعی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 63992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد