قدردانی از خانواده شهدا وظیفه ای همیشگی است

مدیرکل بهزیستی استان تهران با حضور در منزل شهید ناصر رجبی در شهرستان بهارستان از خانواده این شهید دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در قالب چهارمین برنامه جهادی قرار بهزیستی در شهرستان بهارستان از خانواده شهید ناصر رجبی از شهدای دوران دفاع مقدس که دارای دو فرد معلول نیز می باشد بازدید به عمل آورد.

زمانی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه مسئولین جمهوری اسلامی باید در همه حالات به تکریم شهدا و خانواده آنها بپردازند، خاطرنشان کرد: قدردانی از خانواده شهدا وظیفه ای همیشگی است و باید برای صیانت و حراست از نظام جمهوری اسلامی قدردان افرادی باشیم که چنین گوهرهای پاکی را در دامان خود پرورش داده اند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بهزیستی وظیفه دارد مشکلات و چالش های همه خانواده های عضو جامعه هدف خود را کاهش داده و در راستای حداقل رساندن آنها تلاش کند، اظهار داشت: این وظیفه زمانی بیشتر می شود که خانواده علاوه بر آن که دارای فرد دچار معلولیت است از خانواده گرامی و بزرگ شهدا نیز باشد و اینجا است که بهزیستی باید تمام تلاش و اهتمام خود را برای حذف موانع و برداشتن چالش ها به کار گیرد.

وی با تشکر از نگاه مدیریتی حاکم بر بهزیستی بهارستان از انتخاب خانه این شهید برای بازدید برنامه قرار به زیستی، بیان داشت: امروز بسیار خوشحال شدم که در کنار مادری قرار گرفتم که چون کوه استوار است و فرزند خود را در جنگ تحمیلی برای نگهبانی از انقلاب اسلامی و آرمانهای جمهوری اسلامی تقدیم کرده و با دو فرزند دیگر خود که دچار معلولیت هستند زندگی می گذراند و نه تنها خم ابرو نیاورده بلکه خود را آماده جانفشانی های بیشتر برای پاسداری از جمهوری اسلامی می داند.

گفتنی است؛ شهید پرافتخار ناصر رجبی از شهدای جنگ تحمیلی در حالی که فقط ۱۹ سال داشت در منطقه شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل گردید.

کد خبر 63885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد