گسترش خدمات اورژانس اجتماعی در بهارستان

مدیرکل بهزیستی استان تهران در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان بهارستان با بیان اینکه خدمات این حوزه بهزیستی به زودی گسترش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: با راه اندازی مرکز در حال احداث اورژانس اجتماعی در شهر گلستان خدمات در حوزه اورژانس اجتماعی گسترش چشمگیری خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی فعالیت و خدمت در اورژانس اجتماعی را فرصتی مغتنم و محترم برای کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد و در ادامه اظهار داشت: شهرستان بهارستان به دلیل تراکم بالایی که به واسطه مساحت اندک خود دارد متاسفانه شاهد بروز آسیب های اجتماعی بیشتری نسبت به دیگر مناطق استان تهران است.

زمانی در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع باعث شده تا خدمات و رسالت سازمان بهزیستی به ویژه در حوزه اورژانس اجتماعی در بهارستان بیشتر و دقیق تر مورد تقاضا باشد که در همین راستا تلاش های سازمان بهزیستی برای توسعه خدمات در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه اذعان داشت: خدمات اورژانس اجتماعی در ساختمان فعلی که در نسیم شهر قرار دارد توسعه می یابد ضمن آنکه مرکز دیگری که در شهر گلستان ساخته شده و در مراحل پایانی راه اندازی است، نیز به زودی وارد مدار خدمت رسانی می شود.

گفتنی است؛ زمانی که در قالب چهارمین برنامه جهادی قرار به زیستی به همراه معاونین و روسای دفاتر استانی اداره کل بهزیستی استان تهران به شهرستان بهارستان سفر کرده بود، ضمن دیدار با کارکنان اورژانس اجتماعی در نسیم شهر از ساختمان در حال احداث اورژانس اجتماعی در شهر گلستان نیز بازدید و دستورات لازم برای راه اندازی سریع تر و وارد مدار شدن این مرکز در آینده بسیار نزدیک را صادر کرد.

کد خبر 63884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد