تجلیل مدیرکل بهزیستی گیلان از آزادگان شاغل در بهزیستی گیلان

صبح روز بیست و هفتم مرداد ماه ، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران طی مراسمی در سالن اجتماعات دکتر خزائلی از کارکنان آزاده ی بهزیستی گیلان تقدیر و تجلیل کرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ابتدای این مراسم با بیان فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم از قول من به آنها بگویید خمینی در فکرتان بود اظهار داشت: آزادگان هیچگاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند بلکه همواره مانند روحی در همه اذهان این کشور و ملت جاری شده اند چرا که پیام و سیره ی آنها فریاد سربلندی  و شکوهمندی ملت ایران اسلامی می باشد که همیشه ماندگار است.

خدمت بین دانا در ادامه افزود: بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روزی سراسر افتخار که بر صفحات زرین انقلاب حک شده است، لذا به همین مناسبت رشادتهای آزادگان را ارج می نهیم و همواره قدردان ایستادگی و پایمردی این سر افرازان هستیم.

متن لوح تقدیر بدین شرح است:

آزاده ی سرفراز
همکار گرانقدر

آزادگان اسطوره‌های صبر و استقامت هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ملت غیور ایران زمین هستند. ۲۶ مرداد هر سال، خاطره بازگشت پیروزمندانه این سرو قامتان عرصه پیکار، برای دوستداران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌هایی است که در هیچ کجای عالم نظیر و مانندی برای آن‌ها نمی‌توان یافت.

برخود واجب می‌دانم این روز خجسته را به همه آزادگان به ویژه شما آزاده ی ارجمند تبریک و تهنیت گفته و با این امید که خداوند متعال رنج‌ها و مرارت‌های دوران اسارت را ذخیره آخرت شما قرار دهد، از درگاه بیکران احدیت مزید عزت و سلامت شما را مسئلت می نمایم

سید مهدی خدمت بین دانا

   مدیرکل بهزیستی گیلان
 

کد خبر 63869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد