پنجمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان

صبح امروز پنجمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان به میزبانی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، پنجمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان در سال ۱۴۰۱؛ به ریاست "ارسلان غمگین" مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس این شورا و با حضور مدیران کل عضو این شورا در محل سالن جلسات ساختمان اداره کل بهزیستی استان  برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ "مهران کریمیان" مدیر کل بهزیستی استان، ضمن ارائه  گزارشی از روند خدمت رسانی این اداره کل  به جامعه هدف بیان کرد: با توجه به  وظایف و خدمات گسترده  و دشواری که  برعهده بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی  گذاشته شده  است و  کمبود امکانات  و منابع  و همچنین   فرسودگی ساختمان  مراکز شبانه روزی دولتی بهزیستی در استان مانند شیرخوارگاه ،مرکز آسیب دیدگان اجتماعی و مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی ،نیازمند حمایت و مشارکت  همه دستگاهها و خیرین و علی  الخصوص  کمک  شرکتهای بزرگ مستقر در استان  در راستای مسئولیت اجتماعیشان  ،برای بهبود خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی  و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ،  هستیم.
 "ارسلان غمگین" مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش از مجموع اقدامات وزارت مردم در دولت سیزدهم از ابتدای استقرار تا کنون به تبیین و تشریح طرح های بزرگ رفاهی در دست انجام این وزارتخانه از جمله طرح بزرگ افزایش عادلانه حقوق بازنشستگان، طرح مردمی سازی یارانه ها، افزایش حقوق کارگران، طرح رفع فقرمطلق و نیز زیست بوم اشتغال پرداخت.
وی با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است که اقدامات دولت مردمی را به مردم ارائه دهیم افزود: باید با تمام توان تلاش کنیم  تا مردم شریف و نجیب استان طمع شیرین خدمت را بچشند.
گفتنی است این نشست، با موضوع بررسی اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسات فنی شورا و همچنین سایر موارد مربوط به این دستگاه ها؛ برگزار شد.
کد خبر 63738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد