🔷🔶 دیدار دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد با سالمندان مرکز خیریه صدیق + تصاویر

داریوش شاهون وند دادستان خرم آباد و همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی بهمراه معاونت امور توانبخشی و روابط عمومی باسالمندان مرکز خیریه صدیق در شهرستان خرم آباد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، داریوش شاهون وند دادستان خرم آباد و همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی بهمراه معاونت امور توانبخشی و روابط عمومی با سالمندان مرکز خیریه صدیق در شهرستان خرم آباد دیدار کردند.
 در این دیدار همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه سالمندان گنجینه های ارزشمند و سرمایه های معنوی جامعه هستند گفت:  ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روانی و افزایش سطح آگاهی سالمندان یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی است و این خدمات در قالب فعالیت‌های متنوع انجام می گیرد.

همایون عمودی زاده اظهار کرد: در این مرکز خدمات مختلف از جمله توانبخشی، پزشکی، آموزشی و اجتماعی به افراد سالمند و افرادی که بصورت عادی پذیرفته شده اند ارائه می شود.

در ادامه داریوش شاهون وند دادستان خرم آباد ضمن قدر دانی از زحمات مدیریت و پرسنل بهزیستی در راستای خدمت صادقانه به جامعه هدف و مددجویان از دو مرکز ساماندهی کودکان خیابانی و نیز مرکز جامع توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال بازدید کرد.

کد خبر 63729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد