لنجان| جلسه توجیهی گروه‌های خرد مالی و بانکداری پیوندی برگزار شد

توسعه وایجاد کارهای خرد و کوچک به منظور پویایی اقتصادی افراد کم درآمد و آسیب‌پذیر و نیز ایجاد وفاق وهمدلی در سطح روستا از اهداف گروه مالی خرد می‌باشد. 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان لنجان، جلسه توجیهی گروه‌های خرد مالی و بانکداری پیوندی با حضور محمدی فرماندار لنجان، نوری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار،  نفر کارشناس مسئول دفتر زنان و توانمند سازی بهزیستی استان، شریفی نماینده موسسه تاک در اصفهان، سرپرست اداره و کارشناس مسئول بهزیستی لنجان ومسئولین مرکز مثبت زندگی ۱۱۸۵ برگزار شد.

حمیدرضا محمدی فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن استقبال از این طرح، با اشاره به ضرورت انجام اقدامات لازم جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاها بر لزوم برگزاری جلسه با دهیاری‌ها و بخشداری‌ها جهت اطلاع‌رسانی طرح و شروع بکار تاکید نمود.

داریوش رحیمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان لنجان نیز با بیان اینکه هدف از ایجاد گروه‌های خرد مالی توانمند سازی افراد(زنان روستایی و جامعه هدف بهزیستی) است، گفت: توسعه و ایجاد کارهای خرد و کوچک به منظور پویایی اقتصادی افراد کم درآمد وآسیب‌پذیر و نیز ایجاد وفاق و همدلی در سطح روستا می‌باشد. 

رحیمی افزود:  تشریح اهداف وچگونگی تشکیل گروه‌های خرد مالی، تسهیل امورمربوط به دهیاری‌ها ازطریق بخشداری، تنظیم معرفی رسمی از بهزیستی به بخشداری، تشریح تفاهم‌نامه، امضاء وتبادل تفاهم‌نامه از مصوبات این جلسه بود. 

لنجان| جلسه توجیهی گروه‌های خرد مالی و بانکداری پیوندی برگزار شد

لنجان| جلسه توجیهی گروه‌های خرد مالی و بانکداری پیوندی برگزار شد

کد خبر 63348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد