ملارد| برگزاری آزمون مددکاری اجتماعی مراکز مثبت زندگی 

به منظور اهمیت ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف تحت پوشش براساس دستورالعمل های موجود، آزمون مبانی مددکاری اجتماعی با حضور مدیران و مددکاران مراکز مثبت زندگی و با نظارت کامل مسئولین اداره برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ داود خادم رئیس بهزیستی شهرستان ملارد با اعلام اینکه در حال حاضر هفت مرکز در این شهرستان فعال میباشد گفت: با پیگیری های صورت گرفته یک مرکز دیگر نیز در حال اخذ مجوز های لازم بوده و بزودی فعالیت خود را آغاز مینماید.  

وی افزود: برگزاری این آزمون با توجه به اینکه در هر مرکز بیش از چهارصد پرونده توانخواهان و مددجویان موجود هست امری ضروری است.  

رئیس بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه ضمن تاکید بر ارزیابی دقیق کارشناسان مراکز گفت: پیش از اعلام زمان آزمون فایل و جزوه های آموزشی از طریق دفتر مثبت زندگی ستاد شهرستان در اختیار مراکز قرار میگیرد و یک روز قبل از آزمون نیز جلسه توجیهی و رفع اشکال مربوطه برگزار میشود تا تمامی ابهامات و سوالها از سوی افراد شرکت کننده برطرف شود.  

خادم با بیان اینکه اینگونه دوره های آموزشی تاثیر بسزایی در ارائه خدمات بهتر دارد گفت: با راه اندازی مراکز مثبت زندگی، بیش از ۳۰۰۰ پرونده از سوی ستاد به این هشت مرکز واگذار شده و در نقاط مختلف شهرستان دسترسی به این مراکز میسر گردیده است.

کد خبر 63281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد