اهدای ۵۵ دستگاه کولر آبی به ولی نعمتان بهزیستی استان

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از توزیع ۵۵ دستگاه کولر آبی به مددجویان تحت پوشش با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در مراسم اهدای ۵۵ دستگاه کولر آبی به ولی نعمتان بهزیستی استان گفت: بهزیستی استان در راستای تعامل با نهادها و به منظور هم افزایی برای کمک به رفع نیازجامعه هدف، با همکاری بنیاد احسان تعداد ۵۵ دستگاه کولر آبی در اختیار خانواده های تحت پوشش اهداء نمود.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: برای کمک به آسایش خانواده های تحت پوشش در مناطق گرمسیر و کم برخوردار استان، این وسایل سرمایشی با همت بنیاد احسان تهیه و در اختیار ولی نعمتان قرار گرفته است.

رضایی از خیرین استان برای کمک به تامین نیازهای معیشتی، درمانی و تامین مسکن خانواده های نیازمند تحت پوشش خواست همچون سالهای گذشته دست سازمان بهزیستی استان را بگیرند.

وی افزود: خیرین بزرگوار می توانند کمک های نقدی خود را به  شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ و شماره شبای ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹  IR و یا باکد دستوری #۹۸۹۰۰ * ۶۶۵۵  *  واریز نمایند تا در اسرع وقت در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

رضایی ادامه داد: پرداخت بیمه درمانی تکمیلی در حوزه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و توزیع ۲ هزار و۵۰۰ بسته لبنی با همکاری بنیاد مستضعفان از دیگر برنامه های هستند که در آینده با همکاری ومشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)   استان نزدیک انجام خواهد شد.

در ادامه افتخاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل هم در رابطه با برگزای پویش نسیم احسان در استان اردبیل گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آغاز می شود.

افتخاری افزود: در این طرح انواع مختلف وسایل سرمایشی از قبیل ۳۰۵ دستگاه کولر آبی و ۴۵ دستگاه پنکه بین نیازمندان توزیع خواهد شد و سهم استان اردبیل ۵۵ دستگاه کولر آبی می باشد که با مشارکت بهزیستی در بین افراد جامعه هدف توزیع می گردد.

کد خبر 62786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد