سالروز شهادت شهید ماشاالله  ناجی بوشهری تبریک و تسلیت باد

یکم مردادماه سالروز شهادت شهید والا مقام ماشالله ناجی بوشهری را به خانواده بزرگ بهزیستی استان بوشهر تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر شهید ماشاالله ناجی بوشهری در جنگ تحمیلی  ایران و عراق تاریخ یکم مرادماه سال1362 در خاک عراق به شهادت رسید، این شهید والا مقام از کارمندان بهزیستی استان بوشهر بود که در سال 1340در یک خانواده مذهبی در بوشهر به دنیا آمد.

 وصیت نامه شهید ماشا الله ناجی بوشهری به شرح ذیل می باشد:

بنام الله پاسدار حرمت خون شهداء ، بخون خفته کربلا ایران وبیاد ولی عصر (عج) و بیاد امام امت ، مادر وهمسر عزیزم این وصیت نامه دوم من که یک شب پیش از حمله نوشتم ، مادر جان میدانم چقدر زجر کیدی تا ب یاری الله مرا بدینجا رساندی . من نمیدانم که چگونه از تو تشکر کنم . ولی این را بدان که من بدون تو و همسرم به بهشت نخواهم رفت ، همسر عزیزم تو نیز در این چندماده زندگی در زندگی من خوشی ندیده ای. امیدوارم که انشاءاله مرا ببخشی ، بلکه با بخشش شما خداوند مرا ببخشد. شما را به خدا قسم میدهم که در مرگ من گریه نکنید. برادر جان میدانم که با رفتن من موافق بود و این خواست خدا بود که در دل من گذاشت . که به جبهه بیایم و اینکه به آرزوی دیرینه خود که شهادت است رسیده ام ولی من از شما میخواهم که پشت امام  را تنها نگذارید چون فرزنداتان بخاطر اسلام و امام عزیز به جبهه رفت . از تمامی شما طلب عفو و بخشش میکنم . خداحافظ شما باد.

والسلام

ماشاءاله ناجی بوشهری

نام : ماشالله
نام خانوادگی : ناجی بوشهری
نام پدر:محمدجعفر
تاربخ تولد  : 1340/01/01
محل تولد : بوشهر - بوشهر
تاریخ شهادت :  1362/05/01
محل شهادت : خاک عراق
مسئولیت: فرمانده گروهان
نوع عضویت : بسیج
شغل :کارمندبهزیستی
محل دفن :  بوشهر ،بهشت صادق، قطعه 1- ردیف1

سالروز شهادت شهید ماشاالله  ناجی بوشهری تبریک و تسلیت باد

سالروز شهادت شهید ماشاالله  ناجی بوشهری تبریک و تسلیت باد

کد خبر 62413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد