پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

علی محمد قادری همزمان با دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی در پیامی گفت: روز ملی فیزیوتراپی فرصتی است مغتنم تا نقش و جایگاه حائز اهمیت خدمات همکاران فیزیوتراپیست را در جای جای مسیر توانبخشی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، اعم از تشخیص معلولیت، مداخله بهنگام و ارائه خدمات توانبخشی در مدار توجه قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن ایبین پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعـالی

آن هنگام که قرب الهی در خدمت صادقانه به مخلوقات معنا می‏ یابد و اندیشه انسان متعهد با دانش روز درمی آمیزد تا التیام بخش دردها و رنج‏ها باشد، اثربخش ترین خدمات به آحاد جامعه هدف ارائه می‏ گردد و درمانگرانی برخوردار از عشق، آگاهی و تخصص، قدم به عرصه درمان می‏ نهند تا لذت بهتر زیستن را برای آحاد بشر به ارمغان آورند.

روز ملی فیزیوتراپی فرصتی است مغتنم تا نقش و جایگاه حائز اهمیت خدمات همکاران فیزیوتراپیست را در جای جای مسیر توانبخشی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، اعم از تشخیص معلولیت، مداخله بهنگام و ارائه خدمات توانبخشی در مدار توجه قرار دهیم.

در گرامیداشت این روز ملی، ضمن تبریک صمیمانه و تقدیر از همکاران متعهد که در کاهش محدودیت‏ ها و ارتقاء سطح توانمندی و کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت سعی وافر می‏ نمایند، امیدوارم در پناه الطاف خاصه پروردگار، توفیق استمرار و تداوم خدمات ارزنده و سعادت روز افزون شما همکاران محترم بیش از پیش فراهم گردد.

علی محمد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 62360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =