پاکدشت| تقدیر از بانوان محجبه شاغل در بهزیستی

در مراسمی با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان از بانوان شاغل در بهزیستی شهرستان پاکدشت، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پاکدشت، این مراسم با حضور محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت، حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، ارجستانی معاون برنامه ریزی فرمانداری، کردبچه فرمانده بسیج ادارات شهرستان پاکدشت و نادره افشارها رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

در این مراسم فرماندار به نقش مهم حجاب و عفاف در زندگی فردی و اجتماعی افراد پرداخت و عنوان کرد: انتظار می رود با اجرای صحیح حجاب و عفاف، جلوی آسیب های اجتماعی را بگیریم که این امر در نهایت شادی مردم و ارتقاء امنیت اجتماعی را به همراه دارد.

سرگرد کردبچه مسئول بسیج ادارات گفت : ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضامن تحکیم بنیان خانواده و در نهایت افزایش امنیت اجتماعی است.

نادره افشارها رئیس بهزیستی با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف به عنوان میراث گرانبهای اهل‌بیت(ع) یک تکلیف الهی و دینی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد چراکه در سایه حفظ حرمت‌ها و شئونات اسلامی است که دایره گناه روز به روز کوچکتر شده و معنویت و نشاط در جامعه گسترش می‌یابد.

در پایان این مراسم از بانوان باحجاب برتر خانم توسط فرماندار شهرستان پاکدشت و از طرف پایگاه بسیج یادگار امام (ره ) تقدیر شد.

کد خبر 62184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد