قدردانی دادستانی مشهد از مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی

معاون دادستان مشهد از تلاش‌های بهزیستی خراسان رضوی در آنچه وی فراهم کردن شرایط زندگی بهتر برای آحاد جامعه توصیف نمود قدردانی کرد.

دکتر نیره عابدین‌زاده که در ششمین روز هفته بهزیستی و در مراسم رونمایی از یک دستگاه توانبخشی ساخته‌ی مبتکران مشهدی حضور داشت، با اهدای یک اثر بافتی از آیات کریمه‌ی قرآن به مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، مراتب قدردانی خود را از این نهاد اعلام کرد.
رئیس دادسرای ناحیه ۵ مشهد مقدس در این مراسم گفت: خدای را سپاس می‌گویم که در این مراسم و در این رویداد علمی حضور دارم.
وی افزود: یکی از افتخارات من در ۲۳ سال خدمت در دستگاه قضایی این بوده که همیشه در کنار بهزیستی بوده‌ام.
عابدین زاده گفت: من برای همه‌ی مددجویان بهزیستی، آرزوی زندگی بهتر دارم و شما که در بهزیستی کار و خدمت می‌کنید در راستای همین هدف، تلاش دارید که این موجب قدردانی از فعالیت‌های این نهاد توسط مردم و مسؤولان است.
معاون دادستان مشهد با اشاره به دستگاه کمک توانبخشی که از آن رونمایی می‌شد گفت: آنچه اختراع شده و دانش شما به آن دست یافته، علم نافع است که به موجب فرهنگ اسلامی، بهترین شکل علم و دانش می‌باشد و گرهی از مشکلات جامعه را باز می‌کند.

قدردانی دادستانی مشهد از مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی نیز در گفتار کوتاهی از همکاری‌های دستگاه قضایی در فعالیت‌های متلف بهزیستی تشکر کرد.
مسعود فیروزی گفت: نگاه مجموع دستگاه قضایی و بخصوص معاون دادستان، دکتر عابدین‌زاده به مسائل و موضوعات مبتلابه بهزیستی، یک نگاه انسانی، عالمانه، دلسوزانه و مسؤولانه است.
وی ادامه داد: بیشتر اعضای گروه هدف ما از جمله آسیب‌دیدگان اجتماعی و معتادان، زخم‌خوردگان جامعه هستند که شاید خودشان علت تامه این مشکل نباشند بلکه تاوان زندگی پیچیده ی اجتماعی امروز و آسیب‌های ناشی از ناآگاهی و تهاجم فرهنگی دشمنان را می‌دهند.
وی خاطر نشان کرد: نگاه دادستانی و دستگاه قضایی استان به این بخش از مددجویان ما، نگاهی منعطف، نرم و انسان‌دوستانه است و این امر باعث می‌شود بتوانیم با همکاری دستگاه قضایی، مشکلات زیادی در زندگی این مددجویان را حل و در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توفیق داشته باشیم.

قدردانی دادستانی مشهد از مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 62013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد