خیّران و نیکوکاران بهزیستی استانی یزد تجلیل شدند

همزمان با چهل و دومین سال تاسیس بهزیستی، خیّران و نیکوکاران بهزیستی استان یزد با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، مراسم تجلیل از خیّران بهزیستی استان یزد به مناسبت بزرگداشت هفته بهزیستی با حضور دکتر میر محمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ،مدیرکل و معاونین بهزیستی استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران کل استان، اعضای شورای شهر یزد و مدیران مراکز توانبخشی در حوزه شنوایی برگزار شد با اهداء لوح تقدیر از خیّران و نیکوکاران بهزیستی استان یزد تجلیل به عمل آمد.

دکتر ابهّت مدیرکل بهزیستی استان یزد در متن لوح تقدیر آورده است:

به نام خالق نیکی ها

سپاس و ستایش خدای یکتای بی همتا که دوران اشتغال ما را در سازمانی اجتماعی و مردم محور قرار داد و توفیق خدمتگزاری به محرومان را به ما عطا فرمود.

خیّر نیکوکارجناب آقای/ سرکار خانم

ضمن عرض سلام و ارادت، مستحضرید که سازمان بهزیستی برای انجام مطلوب وظایف خود همواره نیازمند عنایت و حمایت انسان های شریفی بوده است که با وقت گذاری و به اشتراک گذاری توانایی ها، مهارت ها و دارایی های خود، آن را یاری کرده اند و افتخار داریم که نام جنابعالی نیز در لیست خیّران این سازمان ثبت و ضبط شده است.

اینجانب به رسم ادب و به تأسی از روایتی که می فرماید من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق بر خود فرض می دانم مراتب سپاس و تشکر رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور جناب آقای دکتر قادری را به خاطر حمایت های بی دریغ جنابعالی از جامعه ی هدف تحت پوشش، خدمت حضرتعالی عرضه دارم و از خداوند سبحان سلامتی و توفیقات بیش از پیش شما را درخواست نمایم.

کد خبر 61786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد