بازدید سفرای خارجی  ۱۶ کشور و نمایند گان سازمان های بین المللی در ایران از نمایشگاه "بالاترین خدمت"

در چهارمین روز از هفته بهزیستی، سفرای خارجی ۱۶ کشور در ایران، همچنین نمایند گان سازمان های بین المللی از نمایشگاه "بالاترین خدمت"در "باغ موزه قصر"دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشوردر این دیدار با بیان اینکه هفته بهزیستی فرصت خوبی بود تا بتوانیم از نزدیک با سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی در ایران گفت و گو کنیم.

وی با خوش آمد گویی به سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی در ایران به ویژه خانواده آنها افزود:سازمان بهزیستی یک سازمان مقدس است که مولود انقلاب اسلامی بوده و حدود ۴۲ سال است که در حوزه های اجتماعی، حمایتی و امدادی فعالیت می کند.

به گفته وی ،هفته بهزیستی گزیده ای از مجموعه فعالیت ها  همچنین معرفی خدمات بهزیستی  در حوزه های توانبخشی، اجتماعی ،خدمات پیشگیرانه وسایر خدمات در سطح کشور بود.

وی هدف از این دیدار را ایجاد یک همسویی و هم افزایی استراتژیک بین دولت جمهوری اسلامی با کشورهایی که از برگزاری این نمایشگاه استقبال کردند عنوان کرد.

رییس سازمان بهزیستی کشورابراز امیدواری کرد که، انتقال دانش و تجربه ماحصل این دیدار باشد.

گفتنی است ؛ سفرای خارجی و نمایندگان کشورهای اندونزی، مالزی، کنیا، عمان، اتریش، برزیل، ساحل عاج ، لبنان، بولیوی، نیکاراگوئه، نیجریه و نمایندگان یونیسف، و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران و...از جمله بازدیدکنندگان از نمایشگاه "بالاترین خدمت" بودند.

کد خبر 61710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد