برگزاری جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران

عصر روز بیست وهشتم تیرماه، جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر مقامات و مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل استانداری گیلان برگزار شد.

استاندار گیلان در این جلسه تعامل و بسیج عمومی بین دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان و آحاد مردم را در برابر حوادث غیر مترقبه مؤثر دانست و گفت: نقشه کامل ظرفیت ها و امکانات دستگاه ها برای پیشگیری و مواجهه با بحران احتمالی تهیه و تدوین شود.

وی در ادامه با تشریح اهمیت اجرای طرح پیشگیری و اطفای حریق جنگل‌ها، مراتع، بیشه‌زارها و تالاب‌های حوضه‌های آبخیز گیلان، افزود: هدف اصلی این طرح ایجاد بسیج عمومی بین دستگاه های عضو ستاد بحران استان و آحاد مردم برای پیشگیری و اطفا به موقع آتش‌سوزی‌هاست تا خسارات وارده حداقلی باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر ضرورت پهنه بندی، تقسیم کار با هماهنگی واحد و اجرای مانورهای آمادگی در برابر بروز حوادث و بحران، خاطرنشان کرد: برای اجرای مناسب این طرح با محوریت معاونت امور عمرانی استانداری گیلان؛ دستگاه های متولی، نقشه کاملی از ظرفیت و امکانات  در خصوص پیشگیری و مواجهه با بروز بحران تهیه و تدوین کنند.

کد خبر 61666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد