نجف‌آباد| با ولایت، انسان به سعادت و خوشبختی می‌رسد

همزمان با عید غدیرخم و به مناسبت چهل و دومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، میثاق با شهدا و جشنی به مناسبت عید غدیر با حضور نماینده ولی فقیه شهرستان نجف آباد، در سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد به اتفاق جمعی از کارکنان این اداره بر مزار شهید حججی و گلزار شهدای شهرستان حاضر شدند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 در ادامه در برنامه جشنی که به مناسبت عید غدیر برگزار شده بود، حجه الاسلام و المسلمین حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نجف آباد، با تبریک دهه امامت و ولایت به فلسفه عید غدیر پرداخت و اظهار داشت: با ولایت،  انسان به سعادت و خوشبختی می رسد، و بنا به فرمایش امام امت مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه برای آسیب نرسیدن به مملکت باید ولایت فقیه را که دنباله رو ولایت علی (ع) است، پشتیبانی کرده و آن را سرلوحه تمام مراحل زندگی قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام که فرمودند برترین عید امت من، عید غدیر خم است؛ به زنده نگه داشتن و با شکوه برگزار کردن مراسمات عید غدیر تاکید کرد و افزود: طبق فرموده رسول خدا ما باید هم خودمان پیام غدیر را بشنویم و هم به دیگران برسانیم، زیرا غدیر خم بالاترین و والاترین رخدادای است که در رابطه با بافت اسلام راستین توسط پیامبر اکرم ( ص) ظهور و بروزکرده است.

علیرضا قناعت کار رئیس بهزیستی شهرستان نیز با بیان اینکه ولایت حضرت علی بن ابی طالب(ع) اساس و سرچشمه اعتقادات و فعالیت‌ها و آینده ما را تشکیل می‌دهد، گفت: بزرگداشت عید غدیر و گرامیداشت سادات، نماد ابراز ارادت به ساحت امیرالمومنین(ع) و مقام ولایت است که دوام و پایداری دین ما را سبب می‌شود.

گفتنی است در پایان این جشن از همکار سادات و همکاران و فرزندان کارکنانی که در مسابقات فرهنگی و مذهبی شرکت کرده بودند با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد و در آخر نیز نماز جماعت ظهر به امامت حجه الاسلام و المسلمین حسناتی در نمازخانه اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد اقامه شد.

نجف‌آباد| با ولایت، انسان به سعادت و خوشبختی می‌رسد

نجف‌آباد| با ولایت، انسان به سعادت و خوشبختی می‌رسد

کد خبر 61564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد