پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان یزد به مناسبت چهل و دومین سال تاسیس بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان یزد طی پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی را با شعار " شروعی دوباره برای بهتر زیستن" تبریک گفت.

مدیرکل بهزیستی استان یزد طی پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی را با شعار " شروعی دوباره برای بهتر زیستن" تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد " رضا ابهت" مدیرکل بهزیستی استان یزد در این پیام  آورده است:

بهزیستی، سازمانی مولود انقلاب است که سال 59 به پیشنهاد شهید دکتر فیاض بخش برای ارائه خدمات تخصصی در حوزه توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی به منظور توانمندسازی جامعه هدف تاسیس شد. میراث مانا و ماندگاری که امروز در چهل و دومین سال تاسیس خود به سر می برد و توانسته با نگاه علمی به بررسی  مسائل اجتماعی، توسعه و ارتقا رفاه اجتماعی جامعه هدف، ارائه خدمات توانبخشی-حمایتی به افراد دارای معلولیت، نگهداری و مراقبت از کودکان بی سرپرست و فاقد سرپرست موثر، پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و فراهم کردن زمینه های بهتر زیستن آحاد جامعه بپردازد.

توانمندسازی به عنوان مهمترین سیاست این سازمان با فراهم نمودن زمینه اشتغال، تامین مسکن و تکیه بر طرح های نوین اجتماعی و پیشگیری و جلب مشارکت های مردمی همواره مدنظر می باشد و با گذشت چهار دهه توانسته آثار مثبتی در جامعه بگذارد. بی شک تاثیر خدمات این سازمان در جامعه منجر به گسترش روز افزون رفاه اجتماعی، سلامت روانی-اجتماعی، ارتقای کیفیت زندگی و حمایت هر چه بیشتر اقشار آسیب پذیر می شود.

نامگذاری 25 تیرماه به عنوان روز "بهزیستی" فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات مددکاران، روانشناسان، پزشکان، مادریاران و کلیه پرسنل شاغل در مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت این سازمان که با عهده دار بودن 58 رسالت و ماموریت از پیش از تولد تا پایان دوران سالمندی زمینه های بهتر زیستن آحاد جامعه را فراهم می کنند. ضمن تبریک این روز از همراهی و همدلی همه دلسوزان و تلاشگران این عرصه تشکر می نمایم. از درگاه خداوند متعال بهروزی، سعادت و توفیق روز افزون همه عزیزان را مسالت دارم.

کد خبر 60996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد