برنامه های هفته بهزیستی در یزد اعلام شد

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی در یزد از اجرای 76 برنامه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و عمرانی همزمان با چهل و دومین سال تاسیس بهزیستی در سراسر استان خبر داد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی در یزد از  اجرای 76 برنامه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و عمرانی همزمان با چهل و دومین سال تاسیس بهزیستی در سراسر استان خبر داد.

زهرا شاه شوازی با بیان اینکه هفته بهزیستی امسال  با شعار " شروعی دوباره برای بهتر زیستن" از 25 تا 31 تیرماه از سوی بهزیستی کشور در نظر گرفته شده است، گفت: افتتاح 7 پروژه بخش غیردولتی در قالب کارگاه های تولیدی-حمایتی، مجتمع آموزشی-توانبخشی، مسکن مددجویی و مرکز مشاوره ژنتیک و مشاوره دولتی برخی از برنامه های این هفته است.

وی از برگزاری نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی در بوستان های شهر یزد خبر داد و گفت: صنایع دستی و آثار هنری جامعه هدف بهزیستی در قالب نمایشگاه از 26 تا 28 تیر ماه سال 1401 در پارک آزادگان عرضه می شود.

مسئول روابط عمومی بهزیستی با اشاره به افتتاح یک خانه کوچک توانبخشی شبانه روزی برای دختران بالای 14 سال ذهنی(خفیف و متوسط)، از افتتاح دو واحد مسکونی ساخته شده توسط موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد.

وی با اشاره به اهمیتی که مباحث ورزشی در توانمندسازی معلولان دارد از برگزاری اختتامیه جشنواره –ورزش های  بومی محلی خبر داد و گفت: افتتاحیه ورزش های همگانی جامعه هدف بهزیستی در اولین روز هفته بهزیستی انجام می شود و در این افتتاحیه گروه های مختلف افراد دارای معلولیت با حضور در پارک باغ ملی در رشته های مختلف ورزش همگانی به بازی و فعالیت ورزشی می پردازند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی در یزد دیدار پرسنل بهزیستی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، برگزاری مراسم دعای ندبه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با همکاران بیمار و بازنشسته سازمان، امضاء تفاهم نامه نماز، برگزاری همایش دستاوردهای مراکز خانواده و کودک کم شنوا، برگزاری جلسه تفسیر قرآن به میزبانی بهزیستی، حضور مدیرکل و برپایی میز خدمت بهزیستی در نماز جمعه یزد، دیدار با خانواده مددجویان تحت پوشش را از برنامه های فرهنگی هفته بزرگداشت سالروز تاسیس بهزیستی اعلام کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از رسانه های استان که همواره این سازمان را در اطلاع رسانی برنامه های خود یاری رسانده اند گفت: جشن هفته بهزیستی با حضور هنرمندان یزدی در روز جمعه 31 تیرماه 1401 از ساعت 21 در پارک کوهستان یزد برگزار می گردد که حضور عموم مردم شریف یزد در این جشن، موجب دلگرمی برگزارکنندگان  و جامعه هدف بهزیستی است.

کد خبر 60993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد