۱۰۰راس دام برای توزیع بین مددجویان بهزیستی استان بوشهر قربانی شد

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزستی استان بوشهر گفت:۱۰۰راس دام اهدایی از طرف شورای راهبردی پتروشیمی عسلویه با همت خیرین برای توزیع بین مددجویان بهزیستی استان بوشهر در دشتستان قربانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، علیرضا هوشیار روز یکشنبه  در گفت و گو با ایرنا، افزود: به مناسبت عید قربان و ایام دهه امامت و ولایت پویش اداره کل بهزیستی استان بوشهر از امروز عید قربان شروع کرده که در همین راستا امروز قربانی این ۱۰۰ راس دام در کشتارگاه برازجان در حال انجام است.
وی اضافه کرد: انجام تمام مراحل کشتار دام از ذبح تا بسته بندی و فریز تحت نظارت دامپزشکی و پس از طی این مراحل به دست نیازمندان بهزیستی خواهد رسید.
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: کشتارگاه های دشتستان در عید قربان با نظارت تیم های دامپزشکی مشغول به فعالیت و کشتار دام است.
مرتضی بحرانی افزود: پس از کشتار گوشت ذبح شده در مرحله پیش سرد قرار می گیرد و سپس بسته بندی و تحویل نهادهای متولی جهت توزیع می شود.
بحرانی تصریح کرد: در حال حاضر پنج کشتارگاه دام در استان بوشهر وجود دارد که صورت یومیه کار کشتار را انجام می دهند و در دسترس مردم قرار می گیرند.
وی بیان داشت: شهرستان بوشهر نیز گوشت مورد نیاز خود را از کشتارگاه های دام شهرستان دشتستان تامین می کند.

کد خبر 60555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد